Wil jij écht sporten tijdens of na je zwangerschap?

Van gewone (bijna) mama een PowerMama worden!


Wil jij vol energie je zwangerschap door en je snel weer lekker in je vel voelen na je bevalling?

Wil jij geen pufklasje waar iedereen alleen maar klaagt, over alle ongemakken waar je last van kan hebben tijdens je zwangerschap of na de bevalling?

Wil jij écht sporten en op deze manier voldoende energie hebben om niet hijgend boven aan de trap te staan?

Wil jij je kracht behouden of zelfs opbouwen zodat je oersterk je bevalling in kan?

Lees dan snel verder en word ook een PowerMama!

Lees meer
4 juni 2021
Sporten tijdens zwangerschap in Best

De 10 voordelen van PowerMama-trainingen

De 10 voordelen van PowerMama-trainingen   De PowerMama-trainingen zijn specifiek ontwikkeld voor als je zwanger bent of net bevallen. Zo weet je zeker dat alle oefeningen […]

Reviews

  • Shruti
    The detailed information on the expected changes to abdominal muscles and why it is important to breathe through exercises was very helpful to me. The theory les was equally as valuable as all our fun workout sessions. I would for sure recommend this program, yes! By now everyone knows that it is important to keep moving during pregnancy. But safe, fun and challenging ways to move and exercise can be learnt here at PowerMama. Working with Nicole was fun! I was very comfortable already from our first conversation, and felt free to share any pregnancy and exercise related things.
    Shruti
  • Yvette
    Ik heb de samenwerking als prettig ervaren. Nicole is super betrokken en leeft mee met degene die bij haar sporten, ook buiten de lessen om. Ze weet wat je aan het doen bent en geeft daarbij nuttige tips. Het geeft je de mogelijkheid om tot aan je bevalling op een verstandige en verantwoordelijke manier door te gaan met fitness Ik zou dit zeker aanbevelen aan anderen, het heeft mij enorm geholpen om fit te blijven en dit is ook goed voor je herstel. Nicole weet wat ze doet en je leert hier veel van.
    Yvette
  • Lisan
    Ik vond het waardevol dat ik compleet mezelf kon zijn en op eigen tempo kon sporten, maar toch uitgedaagd werd. Fijn dat ik niet bang hoefde te zijn voor oefeningen die niet goed zijn na de bevalling. Ik ervaarde het werken met Nicole als heel prettig. Het is fijn dat zij ook haar eigen verhaal vertelde, dat maakt dat ik me ook meteen op m’n gemak voelde.
    Lisan
  • Mieke
    Het stukje theorie dat word aangeboden m.b.t. houding, ademhaling, balans (om een sterke core te krijgen/behouden) is erg waardevol. Nicole houdt je nauwlettend in de gaten en stelt bij waar nodig. Ook als je je eigen grens overgaat zal ze dat benoemen. Dit ook omdat je lichaam sneller verandert dan je zelf in de gaten hebt en je denkt meer aan te kunnen. Veiligheid voor jezelf en dat van je kindje staat voorop!
    Mieke
  • Ineke
    De lessen waren erg fijn. Je wordt fysiek goed uitgedaagd, maar wel met aandacht voor de impact van de zwangerschap. Ik zou PowerMama dan ook zeker aanraden, je komt er voldaan van thuis.
    Ineke
  • Julia
    PowerMama heeft me gemotiveerd om actief te blijven tot aan mijn bevalling. Nicole is flexibel, legt dingen goed uit, heeft kennis over het zwangere lichaam en kan je goed motiveren! Fijn om te weten wat wel en niet verstandig is om te doen mb.t. sport tijdens de zwangerschap.
    Julia
  • Marta
    PowerMama is zeker weten aan te raden. Het is fijn om veilig te kunnen blijven sporten tijdens de zwangerschap. De lessen waren gezellig en motiverend en leuk om met andere zwangere vrouwen samen te doen.
    Marta
  • Lisanne
    Het waren gezellige trainingen. Daarnaast had ik een trots en voldaan gevoel na een training, ik had weer even écht gesport. Nicole is een kundige vrouw, die haar cursisten goed in de gaten houdt. Ze is open, kritisch en kan waar nodig een aanpassing aanbieden (zowel meer uitdaging als wanneer je ergens last van hebt, dan komt er ook een aangepaste oefening). Nicole is vol energie en vindt het leuk om dit te doen! Je ziet dat dit haar passie is. Daarnaast herhaalt ze de oefeningen regelmatig, zodat jij ze niet vergeet, en herhaalt ze vaak tips; qua houding maar ook qua ademhaling. Als je iets actiefs zoekt tijdens je zwangerschap, is dit een uitstekende keuze!
    Lisanne