Powermama

Wil jij écht sporten tijdens of na je zwangerschap? Van gewone (bijna) mama een PowerMama worden!



In dit programma leer je in 8 weken:

  • 3 stappen voor een verbeterde ademhaling zodat je meer lucht krijgt tijdens het sporten maar ook zonder hijgen een trap op kunt lopen.
  • Hoe je kracht kunt opbouwen, zodat je met gemak je kindje kunt dragen (in en uit je buik)
  • Hoe je je uithoudingsvermogen kunt verbeteren, fijn als bijvoorbeeld je bevalling wat langer duurt..
  • Waarom sporten tijdens en na de zwangerschap je ook helpt met bewegen rondom het sporten.
  • Hoe je de kans op klachten kunt verminderen en je daardoor kunt genieten van je zwangerschap en ,na de bevalling, van je kleintje.
Veel vrouwen weten niet goed wat er allemaal mogelijk is op het gebied van sporten tijdens de zwangerschap. Ze zoeken online naar antwoorden en komen in een wirwar van zogenaamde oplossingen terecht. Er is zoveel te vinden op internet, en ook zo veel van wat daar staat klopt niet! Zelfs veel verloskundigen zijn niet op de hoogte van wat je allemaal aan sport mag doen tijdens en na je zwangerschap..

Door al die tegenstrijdige informatie overal zie je door de bomen het bos niet meer. Je probeert een aantal oefeningen, gaat toch weer twijfelen met als resultaat dat je het uiteindelijk opgeeft en dan maar helemaal niet meer sport. Je wilt immers niks doen om je kindje of je lijf in gevaar te brengen.

The best way to keep your baby healthy, is to keep yourself healthy!


PowerMama

Maar wat nu als je wèl lekker kunt sporten? Wetende dat dit juist goed is voor jou en je kindje! Dat je je veel energieker gaat voelen en lekkerder in je vel komt te zitten. Dat je op deze manier veel relaxter je zwangerschap door kan en je weer snel als jezelf gaat voelen na de bevalling.

Wil jij ook vol energie je zwangerschap door en weer snel lekker in je vel na de bevalling? Wordt een PowerMama! We trainen in kleine groepen, zodat er veel aandacht is voor jou persoonlijk.
Ik help je met al je vragen en waar jij tegen aanloopt tijdens en/of na je zwangerschap. We sporten op hoog niveau en alles is aan te passen naar jouw mogelijkheden. We zijn dan ook zeker geen pufklasje.
 
  • Je uithoudingsvermogen verbetert, hierdoor kun je makkelijker de dingen blijven doen die je leuk vind.
  • Je bouwt meer kracht op, handig voor tijdens de bevalling of als je kindje er al is en je die maxicosi moet rondsjouwen..
  • Je doet enorm veel kennis op over je eigen lichaam en alle veranderingen die het doormaakt.
  • Kennis over wat nu wel en niet verstandig is met betrekking tot sporten tijdens en na je zwangerschap
  • Tips en handigheden over hoe je rondom het sporten ook goed kunt bewegen
  • Een gezellige groep met andere PowerMama’s die ook willen trainen en niet alleen maar willen kletsen en klagen 😉

Wat krijg je precies?

  • 8 groeps workoutsessies die bestaan uit aandacht en oefeningen voor je core, je bekkenbodem en je balans
  • Elke workoutsessie een total body workout, afgestemd op jouw mogelijkheden.
  • 2 Digitale lessen met onder andere:
    • uitleg over hoe je lijf verandert tijdens en na je zwangerschap
    • Uitleg wat je core is en welke functie deze heeft.
    • De do’s en don’ts met betrekking tot je bekkenbodem
  • Oefeningen waarmee je rondom het sporten ook goed in beweging blijft.
  • 1 persoonlijk adviesgesprek waarbij je alle vragen en of klachten die je ervaart tijdens of na je zwangerschap kunt bespreken.

Wie ben ik?

Ik was 3 jaar terug waar jij nu bent, net zwanger en op zoek naar mogelijkheden om te sporten tijdens mijn zwangerschap. En niks ten nadele van de yogaklassen en pufklasjes, maar ik wilde ‘echt’ sporten. Ik was gewend aan 6 dagen in de week fanatiek krachttraining, dus het moest niet te flauw. Maar wel verantwoord, met name voor die mini in mijn buik.

Google is dan niet je grootste vriend, want er staat zoveel onzin online. Het spreekt elkaar allemaal tegen en je weet nog niet wat je moet doen. Uiteindelijk had ik iets gevonden wat ongeveer in de buurt kwam, maar tevreden was ik nog niet.

Het is dan ook daarom dat ik mijn opleiding tot personal trainer ben gaan doen (basis eerst) en me ben gaan verdiepen in het sporten tijdens en na je zwangerschap. Want er kan veel meer dan je denkt! Inmiddels heb ik zelf 2 kindjes en ben dus ook ervaringsdeskundige wat betreft zwangerschap en postpartum herstel. Hierdoor kan ik mijn ervaringen en kennis met jou delen en van jou ook een PowerMama maken!

Lees meer

Heb jij na het lezen nu zoiets van Ja, dit wil ik ook! App mij dan vandaag nog want het programma is populair.

06-12415916
Stuur een bericht
info@vanstiphoutpt.nl